Poslední realizace

Začínali jsme s málem

Ano, opravdu jsme začínali s málem. Jen s našimi znalostmi, počítači na vysokoškolských kolejích, velikým odhodláním, ctižádostí uplatnit své znalosti na odpovídající úrovni, ale hlavně touhou jít neustále dál, zlepšovat se, rozvíjet sebe, firmu (pokud se tomu v té době dalo takto říci) a překonávat očekávání našich klientů. A tak v roce 2001 vznikla B Media.

To "málo" jsme zúročili

Ono prvotní "málo" jsme museli několikrát "otočit", než bylo možné návštívit nás v naší první kanceláři, kde začaly vznikat opravdu zajímavé projekty. Díky nim jsme se posouvali dál a získávali řadu cených zkušeností. Naše kvality v té době ocenila například společnost Protherm, pro kterou jsme zrealizovali mezinárodní korporátní web a také jsme připravili rozsáhlý a zajímavý kulturní projekt Regiomix, který také zasahuje značnou mírou do oblasti cestovního ruchu a jeho podpory. To se psal rok 2003.

Bylo nám to ale stále málo

V roce 2004, ano, byl to onen rok, kdy byl náš hokejový tým vyřazen týmem USA ve čtvrtfinále MS 2004 doma v Praze, v nové Sazka aréně. K tomuto mistrovství světa jsme pro oficiálního partera MS v hokeji, značku hodinek TISSOT, připravili hokejový portál s vynikající hokejovou hrou, která měla veliký úspěch u fanoušků. Škoda jen té naší prohry na opravdovém ledě. U sportu jsme zůstali i s novým webem naší přední plavkyně Ilony Hlaváčkové. Od sportu k výtvarnému umění jsme se ještě stihli přesunout při realizaci webu prestižní VŠUP v Praze.

Proto jsme na sobě pracovali dál

...a měli úspěch u předního českého výrobce PVC obalových materiálů, společnosti PEBAL, připravili prezentaci 18. ročníku filmového festivalu Finále Plzeň, pro houslového virtuoza Pavla Šporcla jsme připravili efektní prezentaci. Samozřejmě jsme se již museli přesunout do větších a reprezentativnějších prostor, posílili jsme náš tým a vydali se opět kupředu do roku 2006.

V něm jsme vytvořili rozsáhlý web největšímu českému výrobci betonové dlažby, společnosti BEST, k webu Pavla Šporcla jsme doplnili stránky fanklubu a také jsme připravili systém, který v autobusech plzeňské MHD spravuje obsah informačního projektu CityScreen.

A na čem pracujeme nyní?

Možná se Vám to bude zdát zvláštní, ale stále pracujeme jako na začátku, na sobě. Abychom pro Vás stále byli tím nejlepším partnerem v komplikovaném virtuálním světě internetu a pomohli Vám být stále před Vaší konkurencí. Efektivně a rychle. Tak se do toho společně pusťme, co říkáte?