Poslední realizace

Úspěch v soutěži WebTop100

Český internet zná své nejlepší weby pro rok 2008 a naše projekty jsou mezi nimi. V nejprestižnější soutěži českých webů WebTop100 se utkalo přes 180 webů v 11ti kategoriích, které se dočkali slavnostního vyhlášení výsledků 30.10.2008

V této soutěži se utkávají webové prezentace předních českých firem, které si uvědomují význam internetu jako komunikačního média se svými klienty a partnery. Weby v soutěži jsou hodnoceny odbornou porotou a je sledována jejich použitelnost, přínos pro uživatele, technické a grafické zpracování a také marketingový přínos celé prezentace. Tato kombinace hodnotících kritérií výrazně odlišuje soutěž WebTop100 od jiných, úzce zaměřených soutěží.

V této prestižní soutěži byly webové stránky www.bohemiasekt.cz vyhodnoceny jako 4. nejlepší stránky v oboru Potravinářství a gastronomie.

Webová prezentace tepelné techniky Protherm (www.protherm.cz) se umístila na 5. místě v žebříčku Obchod a prodej.

Produktový web Bohemia Sekt Firemní web společnosti Protherm

Firemní prezentace společnosti BOHEMIA SEKT, a.s. (firma.bohemiasekt.cz) obsadila v žebříčku Potravinářství a gastronomie 6. místo a konečně elektronický obchod Osobní vinotéka (www.osobnivinoteka.cz) byl vyhodnocen jako 7. nejlepší v kategorii E-shop.

E-shop společnosti BOHEMIA SEKT, a.s. Firemní web společnosti BOHEMIA SEKT, a.s.

Tato umístění svědčí o vysoké kvalitě a přínosu jednotlivých prezentací jak uživatelům, tak i společnostem, pro které jsme jednotlivé projekty připravili. Úspěch v této soutěži je pro nás motivací a výzvou pro práci na dalších projektech pro naše klienty.

V letošním, již sedmém ročníku soutěže WebTop100 (www.webtop100.cz), bylo hodnoceno přes 180 webových prezentací, které bylo možné nominovat do jednoho z jedenácti žebříčků - Auto-moto, Telekomunikace a IT, Finance, Obchod a prodej, Průmysl, Energetika, Transport, Cestovní ruch, E-shop, Potravinářství a gastronomie nebo do speciálního žebříčku Microsite.

Součástí projektu WebTop100 je i odborná konference, která se letos zabývala mimo jiné tématy webu jako marketingového nástroje, způsoby oslovení uživatelů, které ještě neznáte nebo kritickými místy webu, kde ztrácíte potenciální zákazníky. Přínosy této konference se jistě brzy promítnou do dalších připravovaných projektů na českém internetu.

Těšíme se na další ročník této soutěže a věříme, že právě vaše projekty budeme moci do této prestižní soutěže nominovat a společně slavit jejich úspěch.