Poslední realizace

Malý web s konkrétním účelem aneb "Microsite"

Microsite jinak také minisite, miniweb, weblet, podpůrný web, malý web, sesterské stránky. S těmito názvy se můžete setkat, pokud plánujete vytvořit web menšího rozsahu určený ke specifickému účelu.

Zatímco u standardního webu definujeme konkrétní účel né zcela lehce a může jich být více najednou ("Abychom byly také na tom internetu ...", "Potřebujeme prezentovat celou šíři našich produktů..." "Chceme aby se o nás dozvěděli i ostatní..." atd.) u microsite je účel vždy předem jasný a striktně by se ho měl držet.

Účel Microsites:

  • prezentovat konkrétní produkt, technologii či službu
  • prostor pro interaktivní hru, tzv. advergamming
  • prostor pro konkrétní soutěž, ankety nebo kvízy
  • propagace určité společenské akce s možností registrace apod.
  • podpůrný nástroj k probíhající reklamní kampani - internetové (PPC, SEO, Viral, ...) i klasické (TV, rozhlas, letáky, ...)

Základní rysy microsites

  • stručná a většinou jednoúrovňová navigace
  • není součástí jiného dalšího webu - má svojí vlastní (sub)doménu
  • graficky mohou být mnohem odvážnější a většinou jsou doplněny animacemi (Flash)
  • relativně nízká životnost úzce související s daným účelem
  • soudružnost informací zaměřených na jednu věc

Vedlejšími účinky mohou být:

  • budování značky tzv. branding
  • doporučování mezi známými, šíření informací a odkazů, tzv. virální marketing

Většinou si microsites z různých důvodů do referencí nedáváme, přesto by byla škoda, aby Vás některé z nich minuly.

Microsite časopisu společnosti BOHEMIA SEKT - Perlivý svět Microsite produktu Blanc De Noirs

Microsite společnosti Jablotron pro skladování snímků ze zabezpečovacích zařízení Microsite soutěže Prestige se dá koupit

Pozn.: Pokud jste v textu narazili na termíny, které se Vám zdají cizí, věřte, že postupně Vám je zde vysvětlíme.